»To, kar zaseda pozornost nas, zasanjanih v to lagodnost, so tako trivialne in minljive teme, da iz njih seva ničevost našega obstoja danes, tukaj, zdaj. Zato je edina tema, ki mi pride na misel – Sejem ničevosti.«
»Vem, da je to nekako mračnjaško, a če pogledamo svet okoli sebe, se na eni strani te vojne dejansko dogajajo, po drugi strani pa je vojna naenkrat postala beseda, ki jo ljudje, tudi pri nas, kar preveč na lahko uporabljajo.«
»Največ se je v času od naše osamosvojitve povečalo število ljudi na ministrstvu. To so ljudje, ki nam ustvarjajo delo. Ministrstvo za kulturo je pravzaprav ministrstvo za obrazce.«
»In ko si pogledate dela velikana, kot je bil Plečnik, vidite in čutite domišljijo, estetskost in kreacijo ter obenem občutek za človeka in njegovo bivanje v teh prostorih. Tukaj pa je ta betonplata že dokazala svojo disfunkcionalnost, za prireditve je popolnoma nemogoča in neprimerna s svojimi nagibi, voda zaliva tiste garderobne in sanitarne prostore zadaj, del s pulti za raztelešenje se ne uporablja, uboge branjevke pa so tam kot na razstavi posmeha, ob tem, da se bodo zdaj, ko se bodo temperature dvignile, tako in tako spražile na tistem soncu. Bizarno, res bizarno ...«
»Norčujejo se iz nas. Mi tega ne bomo počeli. Pri takem pogonu, kot ga zahteva gledališče, kot ga zahteva resna koncertna dejavnost, je nesmiselno odpirati za tako malo število ljudi. To je vrhunski cinizem vlade, da so rekli 'zdaj pa dajte'. Žal, na tak način se ne bomo šli.«
»Dobro je, da smo lahko na različnih občinskih odborih izmenjali mnenja, še posebej pa, da si večina mestnih svetnikov na Ptuju želi kakovostnega gledališča. Prav tako pa je dobro to, da je marsikdo ob razpravi začel razumeti, da takšni cilji zahtevajo tudi neke osnovne pogoje.«
»Niti centa proračunskega denarja nismo porabili nenamensko ali v nasprotju s predpisi, velikokrat pa smo se tudi v nemogočih razmerah trudili iskati najboljše mogoče rešitve. Res pa je, da nas je malo, zato je prihajalo tudi do napak, za katere prevzemam vso odgovornost, prav tako pa za njihovo odpravo.«
»Na eni strani moramo delati vrhunske predstave, na drugi pa z nekim širokim naborom vsebin pokriti čim širši spekter potreb naših obiskovalcev v regiji ter tako zapolniti praznino, ki jo morda drugi teatri puščajo z neko bolj konceptualno usmeritvijo.«